niedziela, 13 marca 2016

Ariel i Lenor - #duetdoskonały ;)

Zaczynamy wielkie testowanie Ariela i Lenora :)
czyli kolejna akcja z TRND

Kurier z przesyłką zawitał do mnie 03.03.2016 r.
W kartonie znajdowało się:

  • koperta
  • książeczka przewodnia
  • pudełko z kapsułkami a w nim 15 sztuk,
  • lenor 1l. 





#ArieliLenor #duetdoskonały

Te rzeczy były dla mnie, ponadto znajdowało się dla znajomych:
20szt. próbek lenora
20 opakowań po 3 kapsułki w każdym, 
20 ulotek informacyjnych 


#lenor #duetdoskonały
#ariel #duetdoskonały




W kopercie był list powitalny, książeczka z badaniem opini oraz KARTY BADANIA
Kart badania było 10, na każdej karcie znajduje się kod wielokrotnego użytku który upoważnia do wypełnienia ankiety elektronicznej. Jako małą zachętę ifwom rozlosuje bony o wartosci do 450zł. 
Myslę że to dobra opcja aby spróbować swoich szans a ankieta zajmuję do  5 min. 
Jeżeli któras z was, chciałaby taki kod aby wypełnić ankietę i powalczyć o bon, napiszcie w komentarzu, podam wam kod który wpisujecie na stronie www.ifwom.pl :)







Relacje oraz ocenę z testów zdam w późniejszym czasie.
A jak wasze pierwsze wrażenia :) ?

4 komentarze:

  1. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też udało się dostać do tego projektu!!! To już moje kolejne testowanie z TRND. Zawartość paczki robi wrażenie! Pierwsze próby już za mną. Kapsułki Ariel doskonale piorą, jestem bardzo zadowolona z nich jak również z płynu Lenor. Do tej pory używałam płynów tej marki, nigdy jednak nie próbowałam tego zapachu i jestem pozytywnie zaskoczona :)! ranna28

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pierwsze, jak i kolejne wrażenia z korzystania z kapsułek Ariel 3w1 oraz płynu Lenor są jak najbardziej pozytywne. Podobnie jak Tobie udało mi się dostać do projektu TRND i mam przyjemność bycia Ambasadorką w projekcie kapsułek Ariela i płynu Lenor. Jak dla mnie to jest #duetdoskonały. Kapsułki Ariel są bardzo skuteczne, kompaktowe, a to, że są dedykowane do koloru i białego to rewelacja! A płyn Lenor pachnie genialnie. Do tego jest super wydajny, świetnie zmiękcza, a pranie długo pięknie pachnie. Dla mnie i osób ze mną testujących rewelacja, na pewno warte #ariel i #lenor warte są wypróbowania. Wandak

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również udało się dostać do projektu #TRND. #Ariel i #Lenor nie zawodzą i są faktycznie świetnym połączeniem. Na pewno przerzucę się na kapsułki do prania, a ten zapach płynu na jakiś czas zagości w moim domu.

    OdpowiedzUsuń