środa, 4 maja 2016

Testujemy wodę Żywiec Zdrój soczysty!


#soczystytestmetoo

Tym razem zostałam wybrana do testowania wody z sokiem od Żywiec Zdrój.
dostałam 6 butelek po 500ml każda. Mała i poręczna butelka, można ją wszedzie wsadzić.
Co do samej wody tutaj mamy skład jej :


Co do mojej oceny wody... Woda jak woda, smakuje jak każda inna, ta woda jest z sokiem, szczerze? Myslałam że będzie to cos lepszego w smaku..
Może tylko ja mam odczucie takie, ale jak to się mówi " szału nie ma, dupy nie urywa" szczerze mówiąc po tej wodzie chce się bardziej pić w upał niż przed samym piciem.. może tylko ja mam takie odczucia, sama woda jest dobra ale jak dla mnie mało słodka, nie wiem czy kupiłabym ją ale na pewno kupie inne smaki aby spróbować. Na pewno jakby woda była gazowana, byłaby lepsza, ale naprawdę myslałam że to będzie jakies WOW, a tak nie jest. 
Moja ocena to takie 7/10

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A piłas może inne smaki? bo cos ten jabłkowy mi nie podpasował. Może inne będą lepsze dla mnie :D

      Usuń