środa, 24 maja 2017

Kampania Okocim Jasne



Pod koniec kwietnia dostałam się do kampani Okocima ze strony streetcom.pl.
w Paczce Ambasadora było 20 sztuk piwa po 0,5l. 4 dla mnie i 16 dla znajomych.
Piwo to jest ważone z 3 składników (woda, słód jęczmmienny i chmiel.

Ja jako dziewczyna nie lubię pić piwa zwykłego, muszę mieć ochotę na zwykłe piwo żeby je wypić, powiem szczerze podpasowało mi to piwo, znajomi czują tutaj lekką gorycz a ja powiem szczerze w ogóle jej nie wyczuwałam, być może nie jest to wielka gorycz w piwie żeby moja osoba ją wyczuła.
Podoba mi się również nowy wygląd butelek, powiem szczerze że teraz z chęcią sięgnęłabym po to piwo, gdy miało stary wygląd nie sięgałam po nie, dla mnie jakos tak nie wyglądało to dobrze. Kojarzyło mi się z jakimis piwami z niższej półki.



Okocim wielkimi krokami się kończy a przede mną dwie kampanie, sledzcie na bieżąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz