czwartek, 24 listopada 2016

Odkryj co może ZBOŻE

Za mną testy Lubelli!
Tym razem testowałam płatki od Lubelli. Jest to dla mnie nowosc powieważ przyznaje się bez bicia myslalam że z Lubelli sa tylko makarony, dlatego chciałabym przetestować płatki od nich. 

W paczce znalazły się :

  • 2x opakowania płatków żytnich "dla sylwetki" z puffem z żyta i czarną porzeczką 
  • 2xopakowania płatków ryżowych "dla lekkosci" z crunchem ryżowym i żurawiną
  • 2x opakowania płatków jęczmiennych "dla chrupania" z crunchem jęczmiennym i prażonymi ziarnami i pestkami słonecznika
  • 2x opakowania płatków pszennych "dla przyjemnosci" z pufem z pszenicy  i płatkami w czekoladzie
  • opakowania i naklejki na próbki do rozdania dla znajomych
  • słoiczek


To co mnie odrzuciło to własnie przesypywanie płatków do papierowych woreczków.. sama nie chciałabym dostać w takiej formie od kogos dlatego ja się tego nie podjęłam i znalazłam 4 osoby którym wręczyłam po paczce pełnowartosciowego produktu.
Ogólnie całe testowanie zaliczam do udanych, płatki bardzo dobre, batoniki które zrobiłam z nich również bardzo dobre, minusem testowania to  przesypywania płatków do torebki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz