niedziela, 20 listopada 2016

Koniec Tabu! #obzyjpelniazycia

Może zacznę od początku. Pewnego dnia na forum Vinted przeczytałam że rusza kampania ambasadorska do O.B myslę sobie czemu nie spróbować wysłałam zgłoszenie i tak o to 6 listopada dostałam meila że zostałam wybrana na Ambasadorkę O.B. 
Paczuszka prezentowała się tak: 

#obzyjpelniazycia

po otworzeniu paczuszki, ukazał się list powitalny razem z książeczką :

#obzyjpelniazycia

po odsłonięciu listu i książeczki mamy 3 paczki tamponów oraz małe pudełeczko, są to dwie małe paczki normalnych i mini oraz jedna duża paczka tamponów na noc :

#obzyjpelniazycia

oraz aż 30 paczuszek próbek dla znajomych! w paczce były dwa normalne tampony i dwa mini :

#obzyjpelniazycia

Zadaniem Ambasadorek było przekonanie przyjaciółek ja ki innych dziewczyn że okres to nie choroba i można z nim żyć normalnie, tak jak w inny dzień!
Tak paczka prezentowała się w całej okazałosci :

#obzyjpelniazycia

Ale to jeszcze nie koniec! jeżeli chcecie zostać ambasadorkami O.B tak jak ja, wystarczy abyscie podały swojego meila a ja was nominuje!
Powodzenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz