poniedziałek, 7 listopada 2016

Podsumowanie wyzwania z INVEO

A więc powoli dobiega czas końca wyzwania z serum do rzęs INVEO
z czym wiąże się post na blogu z moją opinią:

Każda z nas chciałaby mieć piękne i długie rzęsy bez doczepiania, czy z serum Inveo to możliwe?
TAK!
Na początku nie byłam przekonana do tego serum może dlatego że to nowosć.
W ulotce która jest załączona jest napisane aby aplikować na górną ale i również na dolną linię rzęs. Ja aplikowałam tylko i wyłącznie na górną, nie powiem ale bałam się aplikować na dolną linię rzęs.
Co do samego efektu, to fakt efekt jest. Nie mogę się wypowiedzieć czy wielki ponieważ wczesniej używałam serum long4lashes, ale po zdjęciach można zauważyć że ten efekt jest( niestety nie mam zdjęcia przed identycznego jakie zrobiłam po stosowaniu serum). Produkt stosowałam 8 tygodni. Produktu jeszcze mi zostało ale może dlatego że nie dawałam na dolną linię rzęs i pare razy zapomniałam. Zauważyłam że rzęsy rosły ciemniejsze i mniej zaczęło ich wypadać.

przed:

po:
(mimo że zdjecie 1 jest z niewytuszowanymi rzęsami a drugie z, to widać różnice w długosci)

Mimo wszystko jestem zadowolona z efektu i mogę polecić produkt:)

cena to ok 60 zł :) w razie pytań chętnie odpowiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz